Alta per omissió al Padró Municipal d'Habitants

Alta al padró municipal d'habitants d'aquelles persones que, tot i viure habitualment en un determinat municipi, no figuren inscrites al padró.

Quan es pot sol·licitar?

Durant tot l’any.

* En cas de no poder fer el tràmit per qualsevol motiu (dades incorrectes, situacions que afectin la normativa de menors del Padró d’Habitants, situacions padronals que impedeixin la realització del tràmit) l’Ajuntament us pot demanar que realitzeu el tràmit presencialment i que porteu la documentació original.

Quin cost té:

Gratuït.

Quan es dóna resposta:

La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona major d’edat. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d’habitants poden actuar com a majors d’edat. Els menors d’edat casats també tenen la condició d’emancipats).

Qualsevol persona major d’edat que actuï, degudament autoritzada, en representació de la persona interessada.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Ajuntament - Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Avinguda de Catalunya, 16 - 08787 La Pobla de Claramunt - Barcelona
Telèfon: 938 086 075
Fax: 938 086 112
Adreça electrònica: claramunt@diba.cat
Horari:  
de dilluns a divendres, de 9.00h a 14.00h i dimarts, de 16.00 a 18.30h
Horari d'estiu: de 9.00h a 14.00h, de l'1 de juny al 15 de setembre, ambdós inclosos
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 02.10.2020 | 11:42