Una trentena de joves participen al taller de pancakes i de tortitas tontitas

Dimecres, 19 de febrer de 2014
Una trentena de joves van participar, el dijous 13 de febrer, al taller de pancakes i de tortitas tontita s, que va organitzar la regidoria de Joventut de l'Ajuntament, a través del Cau Jove. Aquesta activitat va obrir la programació de propostes per als mesos de febrer, març, abril i maig per al jovent poblatà.
El taller va començar amb una breu explicació de la recepta dels pancakes i de les tortitas , que van fer amb pasta de full arrebossada amb sucre, i després es va passar a la pràctica. Els participants van fer la massa dels pancakes que després van poder condimentar al seu gust, amb xocolata, llet condensada, melmelada, mel o nata. Els joves també se'n van poder endur les receptes a casa. L'activitat va anar a càrrec de la Cristina Sánchez, tècnica de joventut, i de la Bea Guillén, dinamitzadora i informadora juvenil.
El proper taller de cuina serà el 27 de febrer, coincidint amb Dijous Llarder, i serà de truites de botifarra d'ou. L'activitat oberta als joves a partir dels 11 anys es farà a la sala polivalent del Cau Jove a partir d'1/4 de 6 de la tarda. La inscripció és gratuïta.


Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:19