Una mostra de retrats enceta les Festes Culturals

Dijous, 10 de setembre de 2015
La inauguració d'una exposició de retrats a la Sala Municipal, el diumenge 6 de setembre, va ser el primer acte de les Festes Culturals, una programació que inclou diverses activitats que s'allarguen els mesos de setembre, octubre i novembre. La col·lecció són obres d'alumnes de dibuix i pintura de l'Escola Municipal d'Art Gaspar Camps i l'acte inaugural va anar a càrrec de l'alcalde, Santi Broch.
L'exposició, amb el títol Retrats, recull una trentena de quadres, elaborats amb diferents tècniques, com oli, pastel, llapis de color, llapis de grafit, sanguina i tècniques mixtes. Són obres de vuit alumnes que han comptat amb les directrius de la professora igualadina amb arrels poblatanes Glòria Escala. Els artistes que exposen són: Empar Aranda, Ramon Borràs, M. Dolors Caelles, Fernando Farrero, Montse Garcia, Neus Masagué, Natàlia Pola i Juana Romero.
Els retrats estan elaborats amb molta delicadesa i amb tots els detalls. Els artistes capten les expressions que arriben a la persona que contempla els quadres. Algunes obres estan fetes en blanc i negre i d'altres estan plenes de color. És una exposició que val la pena visitar i en què els alumnes demostren que han après molt bé les lliçons i els consells de la professora.
La mostra es podrà visitar fins al diumenge 20 de setembre. L'horari de visita és de dilluns a divendres, de les 6 de la tarda a les 8 del vespre, i els diumenges, de les 12 a les 2 del migdia. Aquesta col•lecció l'organitza la regidoria de Cultura de l'Ajuntament.

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:23