Últims dies per sol·licitar les beques per als alumnes de secundària i estudis superiors

Dijous, 21 de novembre de 2019

El divendres 29 de novembre és el darrer dia per presentar les sol·licituds de les beques per als alumnes de secundària i estudis superiors, convocades per l'Ajuntament de la Pobla de Claramunt. Les ajudes estan destinades als menors de 25 anys empadronats al municipi que estiguin estudiant secundària, batxillerat, cicles formatius i estudis universitaris durant el curs 2019-2020 en centre públics i/o privats amb títol homologat.
Les peticions es poden presentar a les oficines municipals, de dilluns a divendres, de les 9 del matí a les 2 del migdia, i els dimarts, de 2/4 de 5 a les 6 de la tarda. També es pot fer a través de la plataforma E-tram a https://tramits.lapobladeclaramunt.cat. Tota la documentació necessària i la informació es pot trobar al web de l'Ajuntament www.lapobladeclaramunt.cat.
L'equip de govern va aprovar aquestes beques per ajudar les famílies i donar suport i promoure l'educació postobligatòria. Per a la concessió d'aquests ajuts s'ha destinat una partida de 15.000 € del pressupost. L'import de les beques serà com a màxim de: 20 € per a l'alumne de secundària, ESO; 100 € per a l'alumne de batxillerat de menys de 25 anys; 100 € per a l'alumne de grau mitjà o superior de menys de 25 anys, i 200 € per a l'alumne d'estudis universitaris de menys de 25 anys.
La resolució de les sol·licituds correspondrà a la Junta de Govern Local, prèvia proposta de resolució de les regidories d'Ensenyament i d'Hisenda, i s'efectuarà abans del 14 de desembre de 2019. Els pagaments es faran efectius a partir del 17 de desembre del present any, sens prejudici de la possible ampliació del termini.

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:34