Propostes estiuenques per als joves poblatans

Dimecres, 2 de juliol de 2014
La regidoria de Joventut de l'Ajuntament, a través del Cau Jove, prepara per a aquest mes de juliol diverses propostes abans de les vacances d'estiu. Els dimarts hi haurà tallers de cuina, els dimecres, de balls i els dijous es farà un campionat de futbol. A més d'aquestes activitats, hi haurà una festa mexicana i una sortida a un parc aquàtic.
Tallers de granissats, còctels, gelats i amanides fredes són les ofertes en què podran participar el jovent poblatà els dimarts 8, 15 i 22 de juliol. Les activitats, que seran gratuïtes, es faran a partir de 2/4 de 7 de la tarda a la sala polivalent del Cau Jove.
Els dimecres 9, 16 i 23 de juliol es dedicaran a aprendre diferents balls, com batuka, zumba o hip hop. Aquesta proposta es farà de les 6 a les 7 de la tarda al Teatre Jardí i el preu per participar-hi serà de 2 €.
Els dijous 10, 17 i 24 de juliol es farà un campionat de futbol, a partir de les 6 de la tarda al pati de l'escola Maria Borés. Les inscripcions es podran fer fins al divendres 4 de juliol i el preu serà de 10 € per equip.
A més d'aquestes propostes, durant el juliol, de les 3 de la tarda a les 8 del vespre a la sala polivalent del Cau Jove, es faran tallers de polseres i de trenes de fil. Aquesta activitat és gratuïta. Per al dissabte 19 de juliol, és previst fer una sortida a un parc aquàtic i com cloenda de les activitats i per donar la benvinguda a les vacances, el divendres 25 de juliol, de les 9 del vespre a les 11 de la nit a la sala polivalent del Cau Jove, es farà una festa mexicana. Els joves podran tastar menjar típic de Mèxic i per animar la festa podran anar vestits de mexicans.
Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:19