Participada festa de fi de curs de l’escola Maria Borés

Divendres, 21 de juny de 2013
L'escola Maria Borés va dir adéu, el dissabte 15 de juny, al curs 2012-2013 amb una festa, que va tenir molt bona participació. Les activitats les van organitzar la plantilla de mestres del centre, l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA), amb la col·laboració de l'Ajuntament. L'actuació que van oferir els nens i nenes o el sopar de sarró són dues de les propostes que cal destacar d'aquesta jornada festiva.
La festa va començar a les 9 del matí amb la demostració de les activitats extraescolars, organitzades per l'AMPA: poliesportiu, rítmica, chikung, jip jop i anglès. Hi van participar 75 nens i nenes. A la tarda i a la nit es van fer el gruix dels actes programats pel fi de curs d'enguany.
A partir de les 7 tots els alumnes del centre van sortir a l'escenari per ballar diverses peces, la majoria molt conegudes, com Fil de Llum , d'Andreu Rifé i que va ser la banda sonora de la sèrie Polseres Vermelles , Feel this moment , de Pitbull i Christina Aguilera, Queremos marcha, marcha o danses folklòriques. La representació, com cada any, va aplegar un bon nombre de pares, avis i familiars dels alumnes.
A continuació, es va fer el comiat dels alumnes de sisè que deixen el centre i que van rebre com a obsequi una orla, així com un present de part dels pares i mares del curs. Els estudiants es van acomiadar de la tutora que havien tingut aquest any, la Núria Martí, i de les que havien tingut en cursos anteriors i els van fer entrega d'un detall, així com a tots els mestres del centre. Els pares de sisè també van obsequiar l'escola amb un val per a la compra d'un arbre fruiter.
A més del comiat dels alumnes de sisè, es va acomiadar i es va fer un reconeixement a dues mestres que l'any que ve ja no seran al col·legi: l'Alícia Carreño, que ha estat a l'escola uns nou anys, i l'Isabel Ribalta, professora del centre durant una trentena d'anys. L'AMPA els va lliurar un present com a record de la seva tasca educativa al col•legi poblatà.
Tot seguit, al gimnàs, es va poder veure un muntatge d'imatges amb els millors moments dels nens i nenes de sisè, des què van començar P3 fins a l'actualitat. Després l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes va sortejar diverses paneres i regals i cap a 2/4 de 10 del vespre va començar el sopar, que va organitzar la mateixa entitat. Hi van assistir unes 320 persones i va ser un àpat de sarró, que va consistir en què cada comensal es portava el seu menjar. L'associació va regalar a cada nen i nena que es va quedar a sopar un got i un gelat, i als pares, el cafè.
Mentre els adults sopaven, els alumnes van poder passar una bona estona amb uns jocs i després un grup de pares va tocar unes danses. A continuació, hi va haver un Flashmob de la cançó Me enamoré, de Charly Rodríguez. La festa es va acabar amb una discomòbil.


Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:13