Més d'una cinquantena de nens participen al Concurs de Pintura Ràpida Infantil

Divendres, 29 de setembre de 2017

El Concurs de Pintura Ràpida Infantil Premi Gumersind Bisbal va comptar amb la participació de 52 nens i nenes, d'entre 3 i 12 anys. L'activitat va tenir lloc el dissabte 23 de setembre, a la tarda a la plaça de l'Ajuntament, i va arribar a la trenta-quatrena edició. 
El concurs, organitzat des de la regidoria de Cultura de l'Ajuntament, estava inclòs dins de la programació de les Festes Culturals, que va començar a principi de setembre i que s'allargarà fins al mes de novembre. Hi havia cinc categories, dividides segons l'edat, i els tres primers classificats de cada categoria van rebre una medalla, obsequi de l'Ajuntament. Entre tots els participants es va sortejar una bicicleta, que li va tocar a la Paula Escapa.
Els guanyadors de les diferents categories van ser: Bernat Descamps, Meritxell Broch i Júlia Tort, de 3 a 4 anys; Ainet Mestre, Lluc Olvera i Berta Granado, de 5 a 6 anys; Sasha Ais, Éric Gámez i Biel Ferrús, de 7 a 8 anys; Alba Pérez, Rosa Compte i Ilea Priego, de 9 a 10 anys, i Laia García, Fátima Zeriouh i Lucía Vilches, d'11 a 12 anys. El lliurament de medalles va anar a càrrec de l'alcalde, Santi Broch, i de diversos regidors del Consistori.
A la primera categoria hi van participar 10 nens i nenes i van anar a pintar a la plaça de la Mare de Déu de la Llet; a la segona, 10 nens i nenes i van dibuixar la plaça de l'Església; a la tercera, 16 nens i nenes i van pintar la Llar d'Infants Municipal Sol Solet; a la quarta, 13 nens i nenes i van anar dibuixar a la plaça dels Països Catalans, i a la cinquena, 3 nenes i van pintar el parc del Mil·lenari.
L'Ajuntament va obsequiar tots els participants amb un berenar i una bossa de llaminadures. El jurat va estar format per: Marta Royo, en representació de l'escola Maria Borés, i dues pintores i un pintor, Anna M. Gispert, Teresa Brugués i Francesc Surroca. Els dibuixos es podran veure fins avui 29 de setembre a la Biblioteca Municipal mossèn Cinto de Verdaguer, de les 5 de la tarda a les 8 del vespre.

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:29