L'opera, protagonista del concert Ressons de Primavera a la Pobla de Claramunt

Divendres, 16 de maig de 2025

Dissabte 24 de maig l'església de Santa Maria acull el concert amb l'actuació del tenor Juan Luis Domínguez

La lírica torna a la Pobla de Claramunt de la mà del concert Ressons de Primavera programat per a aquest pròxim dissabte 24 de maig a les 19 h. En aquesta ocasió l'església de Santa Maria serà l'escenari en el qual s'oferirà un repertori divers amb la veu del tenor veneçolà Juan Luis Domínguez acompanyat pels músics Oriol Carceller, Marta Carceller, Norbert Llorca i Edmon Bosch.

L'entrada serà lliure.

El regidor de Festes, Francesc Jacomet, destaca que "volem oferir, dins de la nostra capacitat, una oferta cultural i lúdica que sigui diversa.
Per aquest motiu apostem per apropar a la ciutadania una àmplia varietat d'estils musicals que vagin més enllà del pop o de la música popular i que, a més, com serà el cas, siguin espectacles de qualitat. En aquest cas hem comptat, a més, amb l'empenta i la dedicació de la Marta Carceller a qui agraïm el seu treball organitzatiu".

Darrera actualització: 16.05.2025 | 13:05