L’Escola de Salut tanca el curs amb una bona participació
L'objectiu de la iniciativa és facilitar a la ciutadania coneixements i habilitats per a mantenir i millorar la salut i incrementar la qualitat de vida de les persones
L’Escola de Salut de la Pobla ha tancat la seva primera edició amb una valoració molt positiva tant per part de l’organització com de les persones participants. La iniciativa, impulsada per l’Equip d’Atenció Primària d’Anoia Rural, l’Institut Català de la Salut, la Generalitat, la Diputació i l’Ajuntament, ha assolit el seu objectiu de facilitar a la ciutadania coneixements i habilitats per a mantenir i millorar la salut, guanyar autonomia i proporcionar recursos per a cuidar-la millor i, en conseqüència, incrementar la qualitat de vida de les persones.
Durant el curs, s’han abordat temes com la salut cardiovascular, l’alimentació saludable, la gestió emocional, els hàbits posturals, l’autocura, la higiene del son o la salut infantil, sempre de la mà de professionals sanitaris/àries qualificats/des.