La Pobla s’uneix, un any més, a la iniciativa solidària de La Marató de TV3

Divendres, 16 de desembre de 2011
El nostre municipi participarà, un any més, a la iniciativa solidària de La Marató de TV3, que en aquesta vintena edició es dedicarà a la regeneració i transplantament d'òrgans i teixits. Les regidories de Cultura i de Benestar Social de l'Ajuntament organitzaran una conferència i un bingo, que ja serà el vuitè any que es fa.
La conferència tindrà lloc el divendres 16 de desembre, a 2/4 de 8 del vespre al Teatre Jardí. La xerrada anirà a càrrec del metge del CAP poblatà, David Zumel, que exposarà diversos aspectes sobre la regeneració i el transplantament d'òrgans i teixits.
L'altra activitat solidària per recollir fons per a La Marató serà un bingo, que es farà el diumenge 18 de desembre, a les 6 de la tarda a l'Ateneu Gumersind Bisbal. Els regals que se sortegen en aquest bingo els cedeixen l'Ajuntament, empreses i establiments locals.
Les persones que no puguin assistir a aquests dos actes però vulguin fer una aportació a La Marató ho podran fer a les oficines municipals fins al dilluns 19 de desembre.
El Cau Jove també participarà a La Marató amb l'organització d'una sortida per assistir de públic al programa que s'emetrà per TV3 durant tot el diumenge 18 de desembre. L'autobús sortirà a les 8 del matí des de la plaça de l'Ajuntament i hi aniran una quarantena de joves. Els poblatans estaran entre el públic en l'emissió en directe que es farà entre les 10 del matí i 1/4 d'1 del migdia.

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:05