El Cau Jove va posar divendres al vespre el punt final a la programació especial d'estiu amb una original iniciativa: la Nit Guiri. Per assistir a la festa era condició indispensable disfressar-se de turista estranger. I aixà ho van fer els setze joves entre 11 i 14 anys que es van aplegar a la Sala Polivalent. Allà van participar en una divertida desfilada on van lluir les seves disfresses. El premi al millor guiri va ser per a l'Anna Ais, la més votada. A més, durant la festa de comiat de la temporada els joves van gaudir d'un pica pica i sopar, i de diversos jocs, com el de les cadires o el limbo. També es van sortejar braçalets que ells elaborats per joves en un taller al Cau.
Durant aquest mes de juliol el Cau Jove també ha organitzat un Campionat de Futbol Sala, que s'ha jugat durant tres dimarts consecutius a la pista de l'escola Maria Borés. Hi han pres part cinc equips integrats per joves poblatans entre 11 i 18 anys. L'equip Josele Team es va proclamar campió. També hi va haver trofeus per al jugador més regular (Guillem Botines, de l'equip Ghost Riders) i per al mà xim golejador (Ã’scar Pérez, del Water de Munich). Els altres dos equips participants van ser l'Aston Birra i l'Only We Team. El Campionat de Futbol Sala el van coordinar tres joves del Cau -VÃctor Blanca, Roger Ribó i Isaac BartrolÃ-, que també en van ser els à rbitres.
Una altra de les activitats ha estat un taller de polseres fetes amb diferents tècniques. Se n'han organitzat dues sessions, a cà rrec de les joves del Cau Sònia Graells i Cristina Barquilla, que han ensenyat els participants a elaborar polseres amb fil i cuir. Durant tot el mes, els joves que han passat pel Cau també s'han pogut afegir a aquesta activitat. En total més d'una trentena de persones s'han fet les seves polseres.
La Sònia i la Cristina també van coordinar un taller de samarretes i texans descolorits, que va tenir una bona acceptació entre els joves.
A més, la programació especial d'estiu del Cau Jove ha inclòs una refrescant sortida a Illa Fantasia, amb la participació de trenta joves entre 11 i 20 anys, i un taller de xocoterà pia, en què una trentena de persones ha après a elaborar deliciosos pinxos de fruita banyats amb xocolata desfeta.
Durant tot el mes de juliol el Cau ha obert cada tarda de dilluns a divendres perquè els joves poguessin gaudir d'activitats diverses: billar, play station, ordinadors, prà ctiques de DJ, sala de lectura, tallers... Aixà mateix, el Punt d'Informació Juvenil els ha ofert assessorament en qüestions relacionades amb els estudis i el món laboral. I al servei de viatgeteca hi han pogut trobar informació per a preparar les seves escapades, especialment viatges solidaris.
Després d'aquest intens juliol ple d'activitats, el Cau Jove tanca per vacances. El 2 de setembre vinent iniciarà la nova temporada.