La biblioteca municipal acull una convenció de bruixes en homenatge a Roald Dahl

Dimecres, 22 de juny de 2016

La biblioteca municipal mossèn Cinto Verdaguer va acollir, del 8 al 17 de juny, una convenció de bruixes en homenatge al centenari del naixement de l'escriptor Roald Dahl. Els personatges estaven inspirats en el llibre Les bruixes de l'autor britànic. 
En aquesta iniciativa hi han participat set biblioteques i 18 escoles de la comarca, entre les quals hi ha l'escola poblatana Maria Borés. La convenció és una exposició itinerant de bruixes elaborades amb diversos materials pels alumnes, pares i professors dels centres educatius participants, a proposta del Centre de Recursos Pedagògics de l'Anoia. 
A més de la Pobla de Claramunt, la mostra ja s'ha pogut veure a les biblioteques d'Igualada, Santa Margarida de Montbui, Vilanova del Camí, Capellades, Masquefa i Piera. També hi ha una versió en petit format per al Bibliobús Montserrat, que recorre els pobles de la comarca. 
Els alumnes de cinquè i sisè de l'escola Maria Borés van visitar la convenció de bruixes el dimecres 15 de juny al matí. 

 

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:25