Els alumnes de l'escola Maria Borés s'acomiaden del curs 2014-2015

Dijous, 18 de juny de 2015
Els estudiants de l'escola Maria Borés van acomiadar, el dissabte 13 de juny, el curs 2014-2015 amb una festa que va ser molt participada. Durant la tarda i la nit, es van fer diverses activitats organitzades des del centre i l'Associació de Mares i Pares d'Alumnes (AMPA), amb el suport de l'Ajuntament.
Cap a les 7 de la tarda van pujar a l'escenari, ubicat al pati del col·legi, que estava ple de pares i familiars, els alumnes que van representar diferents muntatges, en què es va combinar música, dansa, teatre i mímica. Els nens i nenes d'educació infantil van interpretar l'espectacle "Ballem un conte"; els de primer, "Un món de circ"; els de segon, "Volare Volare"; els de tercer, "1, 2 i coop"; els de quart, "Atrapats a la xarxa"; els de cinquè, "Històries de mar"; i els de sisè, el ball "Up down funky".
Després de cada actuació, els alumnes van rebre un obsequi per part de l'AMPA. També es van lliurar les orles als estudiants de sisè que el curs vinent ja no aniran al centre poblatà. Tot seguit, l'AMPA va sortejar una sèrie de regals, que van comptar amb la col·laboració de diversos establiments del municipi.
Cap a 2/4 de 9 del vespre, unes 400 persones van participar al sopar de sarró o agermanament, que ja fa uns anys que s'organitza i que vol dir que cadascú es porta el que vol menjar. Durant l'àpat, hi va haver inflables i karaoke per a la quitxalla i l'AMPA els va obsequiar amb un gelat.
A les 11 de la nit es va fer un flashmob de la cançó Bills de LunchMoney Lewis. La festa es va acabar amb una discomòbil. Es va oferir el servei de bar a les instal·lacions de la piscina municipal.

L'últim dia de classe, festa de l'escuma i de l'aigua
L'últim dia de classe, el divendres 19 de juny, l'escola Maria Borés acollirà la festa de l'escuma i de l'aigua. A partir de les 9 del matí es faran diverses activitats perquè els alumnes acomiadin el curs 2014-2015.
Els nens i nenes d'educació infantil, primer, segon i tercer podran jugar en uns inflables i fer un taller de globoflexia en què aprendran a fer diferents formes amb els globus. Els alumnes de quart, cinquè i sisè també podran passar una bona estona en uns inflables i participar en un circuit de balanz bikes, que són un tipus de bicicletes allargades. Al llarg del matí, tota la quitxalla gaudirà d'un bany d'escuma i rebran com a obsequi de comiat un gelat.
Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:23