El CF la Pobla presenta els equips per a la temporada 2014-2015

Dimecres, 26 de novembre de 2014
El CF la Pobla va presentar, el diumenge 23 de novembre al migdia al camp de futbol municipal del Pas Blau, els equips per a la temporada 2014-2015. Hi ha set equips de futbol base, amb un total de 101 jugadors, i els amateurs, que està format per 23 futbolistes. El cos tècnic del club està integrat per 18 persones.
L'equip amateur juga a la quarta catalana i té com a entrenador Josep M. Prat. Els set equips del futbol base i els seus entrenadors són: juvenil, Carlos Pérez; cadet, David Pelaez; infantil, Sara Avellan; infantil B, Oliver Romera; aleví A, Marc Reina; benjamí A, Tate Duarte, i prebenjamí, Aida Gámez.
A l'acte de presentació hi va assistir l'alcalde, Santi Broch; el regidor d'Esports, Juan Carlos Pérez, i els regidors del Consistori Frederic Marí i Josep Aguilera. També hi havia el president del club, Zorion Llaguno, i la tresorera de l'entitat, Maite Martorell.
En el torn de parlaments, Llaguno va voler deixar constància de dos problemes amb què es troben els clubs: l'obligació que tot el personal relacionat amb l'entitat que presta serveis amb compensacions econòmiques cotitzi a la Seguretat Social i l'establiment, en breu, de la fitxa esportiva única estatal, fet que implicarà la pèrdua de la independència de gestió i administració de totes les federacions.


Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:19