El Cau Jove ofereix tallers, xerrades i campionats per al mes de novembre

Dijous, 2 de novembre de 2017

La regidoria de Joventut, a través del Cau Jove, ofereix per a aquest mes de novembre diversos tallers, xerrades i campionats. Es farà una xerrada-col•loqui sobre ciberassetjament i una xerrada-taller amb el títol "I tu, com lligues?".
Pel que fa als tallers, el dijous 16 se'n farà un de cupcakes i el dijous 23, un d'espelmes aromàtiques. Aquestes activitats es faran a 2/4 de 6 de la tarda al local juvenil i tindran el preu d'un euro cada una. Les inscripcions per al primer taller es podran fer fins al dimarts 14 i per al segon, fins al dilluns 20 al Cau Jove.
Quant a les xerrades, per al dijous 23 se n'ha programat una amb el títol "Comunicació adequada entre els adolescents a l'entorn 2.0 - Ciberassetjament", adreçada a pares de nois i noies d'entre 11 i 18 anys. La conferència tindrà lloc a 2/4 de 8 del vespre al Local Social de l'Ateneu Gumersind Bisbal. 
I el dijous 30 es farà una xerrada-taller amb el títol "I tu, com lligues?", en què es treballarà el consentiment i les relacions sexuals respectuoses. Es crearan estratègies sanes basades en el consentiment, el respecte i el bon tracte per tal de contribuir a combatre la violència masclista. L'activitat està adreça als joves d'entre 12 i 16 anys i tindrà lloc a partir de 2/4 de 6 de la tarda al Cau Jove.
Del 27 de novembre al 2 de desembre es farà un campionat de jocs de taula: parxís, Kiriki, cartes, etc. Les inscripcions es podran fer del 20 al 24 de novembre al mateix espai juvenil. A més de totes aquestes activitats, el dissabte 18 es projectarà una pel·lícula al Cau Jove. 

 

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:29