El Castell de Claramunt rep més de 230 visites durant les Jornades Europees de Patrimoni

Dimarts, 15 d’octubre de 2019

Més de 230 persones van visitar, el dissabte 12 i el diumenge 13 d'octubre, el Castell de Claramunt durant les Jornades Europees del Patrimoni (JEP). El primer dia van passar per la fortalesa, es van comptabilitzar 121 visites i el segon, 114. L'activitat la van organitzar l'Agència Catalana del Patrimoni Cultural del departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya i la regidoria de Cultura de l'Ajuntament.
La majoria de persones que van passar pel monument eren de municipis de la comarca, com Igualada, Vilanova del Camí, Capellades i la mateixa Pobla de Claramunt. També n'hi va haver d'altres localitats, com Barcelona, Vilanova i la Geltrú, Cubelles, Manresa, Sallent, Màlaga, Granada i València. Durant les dues jornades, els i les visitants van poder gaudir de la visita guiada a la fortalesa de manera gratuïta.
Les Jornades Europees de Patrimoni, una iniciativa del Consell d'Europa i la Comissió Europea, enguany van arribar a la vint-i-vuitena edició. A Catalunya, es promouen des del departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya - Agència Catalana del Patrimoni Cultural, l'Institut Ramon Muntaner, la Federació de Municipis de Catalunya i l'Associació Catalana de Municipis i en aquesta edició s'hi ha afegit Catalonia Sacra i l'Associació Capital de la Cultura Catalana.

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:34