Descobrir l'Anoia a través de l'objectiu de la càmera fotogràfica

Dijous, 17 de gener de 2019

Els igualadins Joan Felip i Joan Sala exposen per primera vegada en públic a la Sala Municipal les seves fotografies. La inauguració de la col·lecció va tenir lloc el diumenge 13 de gener al migdia i va anar a càrrec de l'alcalde, Santi Broch. La mostra es podrà visitar fins al dissabte 26 de gener.
Amb el títol "Paisatges i racons de l'Anoia", els dos fotògrafs recullen més d'una trentena d'instantànies de diferents municipis de la comarca. És un treball de gran qualitat i una mostra de la passió dels dos igualadins per captar la realitat paisatgística anoienca a través de l'objectiu de la càmera.
Es pot fer un recorregut per diferents llocs de l'Anoia, alguns d'una gran bellesa. Es poden contemplar fotografies del Castell de la Pobla de Claramunt; el Parc Motor de Castellolí; el Capelló de Capellades; el salt d'aigua dels Cucs de Cabrera d'Anoia; les muntanyes de les Flandes de Piera; la plaça de cal Font d'Igualada o la Bauma de can Solà del Bruc. Algunes de les imatges són vistes aèries.
L'exposició es podrà visitar de dimarts a dissabte, de 2/4 de 6 de la tarda a 2/4 de 8 del vespre, i l'organitza la regidoria de Cultura de l'Ajuntament. Es compta amb la col·laboració de l'Ajuntament d'Igualada, Kon Tiki i Unigràfic.

Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:34