Contacte
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
05.05.2025 | 14:56
Inici
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
Municipi
Actualitat
Comunicació
Adreces i telèfons
Ajuntament
El govern municipal
Salutació de l'Alcalde
Consistori
Grups municipals
Regidories
Agenda política
Pressupostos i plantilles
Organismes dependents o vinculats
Altres administracions
Resultats electorals
Òrgans de govern
Informació general
Plens municipals
Plens Municipals 2024
Plens municipals 2023
Plens municipals 2022
Plens municipals 2021
Plens municipals 2020
Plens municipals 2019
Plens municipals 2018
Plens municipals 2017
Plens municipals 2016
Plens municipals 2015
Plens municipals abans del 2015
Juntes de govern
Juntes de govern local 2023
Juntes de govern local 2022
Juntes de govern local 2021
Juntes de govern local 2020
Juntes de govern local 2019
Juntes de govern local 2018
Informació oficial
Anuncis / Edictes
Ordenances fiscals
Normativa / Ordenances generals
Perfil de contractant
Procesos selectius
Urbanisme
Plans, campanyes i programes
Ajuts i Subvencions
Ajuts i Subvencions En curs
Ajuts i Subvencions Tancats
Seu / Transparència
Seu electrònica
Transparència
Serveis i tràmits
Punts d'atenció al ciutadà
Tràmits i gestions
Finestreta Única Empresarial (FUE)
Impostos
Factura electrònica
Verificació de documents
Catàleg de Serveis
Municipi
Guia del municipi
Com arribar-hi
Guia de carrers / Plànol
Equipaments
Empreses i comerços
Entitats i associacions
Subministraments
Emergències
Informació del municipi
Història
El municipi d'un cop d'ull
El municipi en xifres
Cultura
Personatges il·lustres i artistes locals
Premi Gumersind Bisbal Gutsems
Altres Poblas de Catalunya
Publicacions sobre el municipi
Patrimoni cultural
Informació geogràfica
Turisme
Calendari festiu anual
Festes i fires
El castell de Claramunt
Informació general del Castell
Història del castell de Claramunt
Plànol i estances del castell de Claramunt
Horaris, preus i usos
Llocs d'interès
Rutes
Entorn natural
On dormir
On menjar
Actualitat
Avisos
Notícies
Agenda
Galeria imatges
Cursos i tallers
Hemeroteca
Comunicació
Revista Municipal
Viu la Pobla
Viu la Pobla 2020
Viu la Pobla 2021
Viu la Pobla 2022
Viu la Pobla 2023
Viu la Pobla 2024
L'Ajuntament informa
L'ajuntament informa 2019
L'ajuntament informa 2018
L'ajuntament informa 2017
L'ajuntament informa 2016
L'ajuntament informa 2015
L'ajuntament informa 2014
L'ajuntament informa - Anterior al 2014
Els plens municipals en directe
Alta avisos Whatsapp
Butlletí digital
Participació ciutadana
App de la Pobla de Claramunt
Adreces i telèfons
home
Actualitat
Avisos
Notícies
Agenda
Galeria imatges
Cursos i tallers
Hemeroteca
Notícies
Avisos
Notícies
Agenda
Galeria imatges
Cursos i tallers
Hemeroteca
Ampli ventall d'activitats en la programació d'hivern-primavera del Cau Jove
Dimecres, 15 de febrer de 2017
La regidoria de Joventut de l'Ajuntament, a través del Cau Jove, ja té a punt l'oferta d'activitats d'hivern-primavera per al jovent del municipi. Tallers de diverses matèries, sessions de cinema, xerrades o sortides són algunes de les propostes que s'inclouen en la programació.
Una de les primeres activitats que es farà serà aquest dijous 16 de febrer i serà una xerrada sobre diversitat sexual, que tindrà lloc a 2/4 de 6 de la tarda al Cau Jove. La conferència anirà a càrrec de membres de l'associació Dones amb Empenta i portarà per títol "Diversitat sexual: i a tu, qui t'agrada?". A més d'aquesta xerrada se'n preveuen organitzar dues més: el mes de març es tractarà sobre l'orientació acadèmica per a pares i mares i al maig es parlarà sobre veure món amb pocs diners.
L'oferta de tallers és molt extensa. Se'n faran de cuina, de manualitats, de maquillatge de fantasia i de bellesa. Els de cuina seran: el dijous 16 de febrer, cuina francesa (creps); el dijous 16 de març, cuina mexicana (tortitas i guacamole); el dijous 6 d'abril, cuina catalana (mones); el dijous 18 de maig, cuina cubana (yuca frita i truita de plàtans); i dijous 15 de juny, cuina xinesa (arròs xinès fregit). Per a tots aquests tallers, excepte el de la mona, caldrà inscriure's i tindran un cost d'1 euro cada un.
Pel que fa als tallers de manualitats, el dijous 9 i el divendres 10 de març, se'n farà un de lletres gegants de Scrapbooking; el dijous 20 i el divendres 21 d'abril, un de porta auriculars; i el dijous 25 i el divendres 26 de maig, un per confeccionar una caixa màgica de llum. Caldrà inscriure's prèviament i el preu de cada un dels tallers serà d'1 euro.
El divendres 24 de febrer es farà un taller de maquillatge de fantasia que anirà a càrrec de la poblatana Maria Sànchez i serà gratuït. I per a la primera setmana de juny s'ha programat un taller per pintar les ungles, que tindrà un preu de 2 euros. Tots els tallers es faran a partir de 2/4 de 6 de la tarda al local juvenil.
Els joves poblatans també podran gaudir de sessions de cinema, que es faran el segon i el quart dissabte dels mesos de febrer, març, abril i maig. Els dimecres i els divendres, des de febrer fins a maig, es dissenyarà un espai Chill Out. El dissabte 18 de març, amb motiu del 12è aniversari de l'equipament juvenil, es plantarà un arbre i s'amagarà una càpsula del temps.
Pel que a les excursions, el diumenge 14 de maig, s'anirà al Tibidabo. També és previst anar a la gimcana d'humor amarillo a Sitges. La data, però, encara s'ha de concretar. I pel que fa als campionats, del 20 al 25 de febrer se'n farà un de tennis taula; del 20 al 24 de març, un de SingStar i un de Fifa 17 Play 4, i del 10 al 13 d'abril, un de 3x3. Aquests torneigs es faran a partir de 2/4 de 6 de la tarda al Cau Jove i seran gratuïts.
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 3.03.2021 | 11:28
Taller de cuina al Cau Jove
Imatges
Taller de cuina al Cau Jove
Previous
Next