Alerta sobre productes cosmètics i biocides: ampliació de lots de Bactiscrub i inclusió d’altres productes

Dijous, 20 de novembre de 2025

L’Ajuntament informa la ciutadania que el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya ha emès una alerta de seguretat relacionada amb diversos productes cosmètics, de cura personal i/o biocides, concretament:
 
Ampliació de lots del producte Bactiscrub i inclusió d’altres productes biocides.
 
Aquesta alerta s’ha publicat arran dels possibles riscos per a la salut que pot comportar l’ús dels productes afectats.

Per aquest motiu, es recomana a totes les persones usuàries que comprovin si disposen d’algun dels lots o productes implicats i, en cas afirmatiu, en discontinuïn l’ús.
 
Podeu consultar tota la informació detallada sobre els productes afectats, lots i recomanacions al Canal Medicaments i Farmàcia del Departament de Salut, al enllaç següent:

Darrera actualització: 20.11.2025 | 10:44